Thursday, July 26, 2007

.....έχουμε τζαζέψει τελείως...;

  • Εγώ δεν ξέρω από σολομό, εγώ κόρη καπετάνιου είμαι σε γαζάδικο....( στο Ζάππειο Μέγαρο σε event που διοργανώθηκε πρόσφατα, έπειτα από επίσκεψη σερβιτόρου με κομψό δίσκο με λιχουδιές)
  • Η μάνα μου έχει δουλέψει τρία χρόνια στη ζωή της....σε εργοστάσιο με βάτες!!!( σε φιλική κουβεντούλα μεταξύ συνεργατών).
  • Θα βάλω το πανάκριβο D&G κοστούμι μου*το πλήρωσα σε έξι άτοκες δόσεις με 70% έκπτωση, με τα pony-skin μοκασίνια μου...(Γιώργος από την Παλιά Κοκκινιά, σε φιλική κουβεντούλα μεταξύ συνεργατών επίσης)
  • Δεσποινής θα ήθελα να σας ρωτήσω, αυτό το παππούτσι για πόσα κιλά βάρος έχει φτιαχτεί;( πελάτισα καταστήματος ένδυσης)
  • Το παντελόνι αυτό για τι ύψος είναι, και κάτι ακόμα, μπορώ να το ταιριάξω με μπλούζα από περσυνή σεζόν; ( η ίδια πελάτισα, στο ίδιο κατάστημα και στην ίδια άλαλη πλέον πωλήτρια)
  • Μη με βλέπεις εμένα έτσι...εγώ είμαι ξεκολιάρα....δώσε μου κάτι για ξεκολίαρες...( άλλη πελάτισα σε δοκιμαστηριο στο ίδιο κατάστημα σε αρσενικό πωλητή αυτή την φορά).

1 comment:

Disillusa said...

Ε, ναι, έχουμε τζαζέψει... Χι χι!