Thursday, July 12, 2007

Ανεμομαζώματα....

Πέμπτη σήμερα. Ξύπνησα πριν κανα δίωρο... Έφτιαξα καφέ, πήγα στον φούρνο και πήρα κουλούρια, από αυτά με το σουσάμι και ένα λουκουμά για την γιαγιά. Μου τα ζητάει κάθε πρωϊ.

Η γιαγιά είναι στα 80 περίπου, δεν ξέρω ακριβώς, αλλά δεν με νοιάζει κι όλας. Είναι από τις γιαγιάδες τις καλές, που σου κάνουν όλα τα χατίρια και σου λένε παραμύθια. Η δικιά μου μου έλεγε πολλά παραμύθια. Ιστορίες για ξωτικά και δράκους. Και τώρα έχει γίνει το αγαπημένο μου ξωτικό... Πεταχτά αφτάκια, στραβό στόμα, ρυτιδιασμένο πρόσωπο και χέρια χόμπιτ..ασχημομούρα και κάτι μάτια....τα δικά της και τα δικά μου...ίδια...μπλέ. Και πάντα φοράει μια μπλε σεμιζιέ ρομπίτσα με μικρά λουλουδάκια, μια μαντίλα καφέ στο κεφάλι και καφέ μάλλινες κάλτσες μέχρι το γόνατο για τα φίδια. Ακόμα και στην Αθήνα τα φοράει τα τσουραπάκια της.

-Στην Αθήνα δεν έχουμε φίδια γιαγιά.
-Παιδί μου παντού έχει φίδια. Στην Αθήνα φίδια είναι οι άνθρωποι.
-Αχ ρε γιαγιά...γιατί δεν μου το ΄λεγες νωρίτερα;

-Σου άρεσε γιαγιούλα ο λουκουμάς;
-Χιχι! Καλός ήταν...Αύριο θα μου ξαναφέρεις;
-Ότι θέλεις θα σου φέρω!
Πάω για διάβασμα τώρα γιαγιά και μετά θα έρθω να φτιάξω να φάμε, εντάξυ;
-Κάνε ότι θες παιδί μου.

...Φυσιολογία...σήμερα έχω αναπνευστικό και κυκλοφορικό. Πάντα με δυσκόλευαν αυτά.

Ποιός διαβάζει; Ε;
Αυτός που θέλει να παααάρει πτυχίοοοοο!
Να μπει σε μια θεσούλα στο δημόσιο, να τα παίρνει και μετά να κάθεται.
Ω! Ναι!
Αυτή είμαι εγώ. Εγώ και άλλα τόσα εκατομμύρια Ελλήνων.
Μόνο που εγώ όμως διαφέρω! Έτσι θέλω να πιστεύω.
Δεν είμαι σαν τους άλλους. Ή μήπως είμαι;
Πόσοι τελικά κάνουν αυτό που τους αρέσει και είναι ευτυχισμένοι;
Πφφφφφφφφ! Κανένας.

Anyway....Λέω να γίνω όμως. Έχω βρει την μυστική συνταγή της ευτυχίας...


Παίρνεις λοιπόν 600 σελίδες Φυσιολογίας Ζωϊκών Οργανισμών και τις κάνεις φύλλο και φτερό.

Μετά αποστηθίζεις 450 σελίδες Αναπτυξιακής Βιολογίας.

Ακολουθεί η Ζωολογία III και μετά σερβίρεις με λίγο Βιοηθική στο πλαϊ.

Το θεσπέσιο αυτό πιάτο συνοδεύεται με λίγο Θαλάσσια Οικολογία και ταιριάζει απίστευτα με Εφαρμοσμένη Μικροβιολογία.

Βέβαια οφείλω να προειδοποιήσω πως πρόκειται για μια εξαιρετικά δύσκολη συνταγή οσων αφορά την εφαρμογή της, αλλά το αποτέλεσμα δεν θα σας απογοητεύσει...
Σας εύχομαι Καλή Επιτυχία!





1 comment:

Cartoon Dandy said...

Kurastika ke mono pu diavazo gia ola afta ta mathimata!I giagia poli grafiki figura!I dulia su den se kathorizi pote san anthropo ine to pnevma su ke i zoi su pu se kathorizi!Bori na piasis ti thesula ke na adiconformistis ke bori nase epimelitis ektheseon ke na se puritanos tu kerata!Fili