Tuesday, July 10, 2007

Το δίλημμα

Να πάω, ή να μην πάω;
Το σκέφτομαι εδώ και ένα μήνα.
Η αλήθεια είναι ότι έψαξα στην Μεγάλη Οδό που περνάει έξω από το Μεγάλο Πάρκο της Μεγάλης Πόλης στο Κέντρο του Κόσμου.
Αλλά δεν ήταν εκεί.
Δεν βρήκα πουθενά το σπίτι με τους τρείς ορόφους.
Μόνο αυτό μου είχε πει.
Μπορεί και να έλεγε ψέματα.
Έχω πληροφορίες και για άλλα δύο τέτοια σπίτια. Είναι σε μια περιοχή κοντά στο Κέντρο του Κόσμου.
Πρέπει όμως να πάω να τα δω από κοντά.
Να πάω;
Ή να μην πάω;
Άμα πάω, θα πάω μετά από καιρό. Δεν έχω χρόνο. Τον τρώει η καθημερινότητα.
Μήπως έιναι καλύτερα έτσι;
Όχι τίποτα άλλο, θα τρομάξει κι όλας. Σίγουρα θα σκεφτεί ότι είμαι τρελή.
Μια νεραϊδούλα όμως είμαι που θέλει να χορέψει στον αέρα, με το μαγικό ραβδί της να σκορπάει φεγγαρόσκονη....
Φεγγαρόσκονη τρελή

3 comments:

cocorico said...
This comment has been removed by the author.
cocorico said...

Αν πας, κοίτα στη γη να πατάς. Γιατί αν πετάς, τους τρεις ορόφους θα προσπεράσεις με μιας.
Και δεν θα τον βρείς πουθενά, και πότε θα τον δεις ξανά.
Αν πάλι πας, και τα βαρίδια που σου χάρισαν αυτοί φοράς, φρόντισε να τα βγάλεις όταν την εξώπορτα περνάς.
Και εχεις τρεις ορόφους να ανέβεις, και μετά με τι δύναμη τον μαγεύεις?
Και αν σε πει τρελή δώστου μια μικρή ευχή.
Την τρέλα απτη ζωή του να μη βγάλει γιατί αν ανέβει πιο ψηλά, ποιος λογικός θα βρεθεί στον χορό του να τον βάλει?

Κατουρημένη ποδιά said...

kai den pas?

e, kai den phges..