Tuesday, March 27, 2007

Τα Λευκά Μπαλόνια


Άνχος....πολύ άνχος....
Τι συμβαίνει αυτές τις μέρες; Ούτε μια καλημέρα.....τρέχω στο κινητό. Τίποτα.
12:00....Πάω πίσω στο inox κουζινάκι και....ούτε ένα μήνυμα. Ούτε ένας πελάτης.
13:00. Απογραφή....καλτσάκια ριγέ, καλτσάκια κοντά, κάλτσε ψηλές, κάλτσες αντρικές, κάλτσες γυναικείες....νούμερα...16,23,17,19.
14:00. Τσιγάρο. Πλάθω σιγά-σιγά τον καπνό και τίποτα. Το κινητό δείχνει μόνο την ώρα...
15:00. 5 small, 3 medium, 1 large....γουλιά καφέ.
16:00. Σημαδεύω τον αριθμό και κλήση...-Γεια σου. Στις 22:00 θα σε πάρω.
Περνάνε οι ώρες σαν δευτερόλεπτα.
20:22 Κλήση. Δεν το προλαβαίνω. Μήνυμα.Παρε με όταν σχολάσεις. Περιμένω 10 λεπτά. Μην νομίζει οτι πεθαίνω....τα προσχήματα.
20:28. Έρχομαι να σε πάρω...
Τυλίγω το κασκόλ γύρω μου, βάζω lipgloss, μασάω τσίχλα με γεύση τυποποιημένου φρουταλιζέ προφυλακτικού και περιμένω στην γωνία.
22:45 ο άπλητος ξανθούλης με το ερήπιο έρχεται. Φιλάκι... Δεύτερο φιλάκι...Πετάω το τσιγάρο και ανεβαίνω στο διαλυμένο gliter δίκυκλο...
22:55 Λευκά Μπαλόνια. Ένα πορτό και μία ξανθιά μισόλιτρη draft...
21:10...
23:28 Τζαμάρει την ελίτσα μου.
00:04 Δεύτερο σφηνάκι τεκίλα και σφηνάκι πορτό.
-Σου αρέσω γιατί είμαι ωραία; Αυτό είναι μόνο;
-θα χαθείς άμα μιλήσω. Μου αρέσεις για το πλατύ σου στόμα και τα μαλλιά σου που πετάνε
-Εμένα μου αρέσει που φιλάς την ελίτσα μου
-Και η ελίτσα σου τα κάνει να 'ναι πιο γαλάζια...
00:22 -Ναι..φωτογράφος είμαι, σχέδια..,ταινίες μικρού μήκους....Εσύ; Τι κάνεις;
00:26 -Γράφω...Μην κοιτάς.
00:26:05 -Πάω Πάσο.

No comments: